Lassan, de biztosan Oroszország divatnagyhatalom lesz. Erről leginkább azok a nők tehetnek, akik okosak, fiatalok, ráadásul szépek + kőgazdagok. Íme a három legfontosabb szereplő.
3. Natalja Vodjanova
Natasa általában egészen elől szokott szerepelni a szupermodellek listáin, megérdemelten. Ennek megfelelően szépen keres, Angliában, ahol él, a vagyon alapján az első háromszázban található. Az ő nevéhez kötik az áttörést, utána még jópár orosz lány került be a topmodellek közé, néhányan közülük már-már sztárnak számítanak (mondjuk Anne V áll ehhez a legközelebb). Februárban töltötte be a harmincat, Lord Justin Portman, arisztokrata és sakkbarát férje precízen időzítette a válást. Vodjanova addig sem búslakodik, neveli három gyermekét, működteti játszóterek építésében utazó alapítványát.
2. Dasa Zsukova
Zsukova több irányból támad. A héten lesz 29 éves, de már komoly múltja van. Apja a Syntez Oil cégből komoly vagyonra tett szert, a szülők válása után Dasa előbb az anyjával Amerikában, majd az apjával Londonban élt. Itt alapította divatcégét, a Kova&T-t, ami 2007-re már egészen komoly sikereket ért el. Még 2005-ben, egy Chelsea-Barcelona meccs utáni fogadáson megismerkedett a londoni csapat tulajdonosával, Roman Abramoviccsal. Ha az éppen a továbbjutást ünneplő játékosok tudták volna, hogy mibe fog kerülni nekik ez a találkozás! Az ötgyermekes Abramovics vagyonfelező válása után ma már Zsukovával él együtt, akitől 2009-ben született gyereke. Zsukova a stabilabb anyagi hátteret arra használta fel, hogy Moszkvában létrehozott egy kortárs képzőművészeti központot, a Garázst. A magaskultúra és a divat egymásrahatását, átjárását egymás területeire igyekszik elősegíteni. Mind szurkolunk neki (kivéve a Chelsea-rajongók).
1. Kira Plasztyinyina
Kira a múlt héten töltötte be a 20-at. A saját magáról elnevezett divatmárka kollekcióinak tervezője, már 16 éves kora óta. Jó, Kira nem egy csodagyerek, az apukája, egy bizonyos Szergej Plasztyinyin találta ki a céget, miután megunta az élelmiszeripari sikereit. De azt nem szabad elvitatni Kirától, hogy a célközönségét, a 15-25 éves korosztály közepesen gazdag részét eltalálták a saját meghatározásában art-glamour-sportos-alkalmi stílusú ruhái. Az oroszul beszélő országokat már meghódította, Nyugat-Európában is vannak sikerei, egyedül Amerikával nem bír, onnan csúnyán visszapattant. Talán ott hibázta el apuka, hogy Paris Hiltont gondolta alkalmasnak arra a szerepre, hogy Amerikában terjessze a Kira Plastinina márka jóhírét.
Plastinina-kabát
És Britney Spears, aki nem tudja hordani
Lindsay Lohan is megpróbálkozik egy Plastinin-darabbal
Utolsó kommentek